HTML

Bence vilagotlat

Majus 1jen 3,5 honapos backpacking turara indulunk Barbival, s az elemnyeinket szeretnem itt megosztani veletek. A blogommal szeretnem nepszerusiteni a backpackinget a magyar fiatalok kozott, hogy tolunk is minel tobben menjenek es lassanak vilagot, ezaltal tanuljanak magukrol es mas kulturakrol. A tervek szerint elemgyunk Vietnamba, Kambodzsaba, Thaifoldre, Malajziaba, Indiaba, Singaporeba es Indoneziaba.

Friss topikok

• pszychomama: De azért az sem árt, ha mi is találunk egy kis olajat...:P (2010.07.14. 00:09) Osszbenyomasok Malajziarol
  • toswuj: szia Bence! na mi van veletek, nem hallani rólatok semmit!? remélem minden oké!? :( Tóth Zoli (2010.06.05. 20:48) Kambodzsa: tenyek, elmenyek, erzesek
  • pszychomama: jahhh és az a kék nájlon keretes szemüveg naon cool.....:)) kislányok pörgős szoknyával, kopogós c... (2010.05.16. 09:25) Nha Trang
  • pszychomama: Látjátok, mindig mondtam: a bunkóság nemzetközi fogalom, nem a magyarok találták ki, bármennyire i... (2010.05.11. 20:02) Heti aprosagok 1
  • pszychomama: Május 1-től a hajnali programom: kávé + blogwatching. Irogassatok, töltögessetek, nagyon várjuk :)) (2010.05.11. 19:38) Hanoi

Linkblog

Osszbenyomasok Thaifoldrol - Arak

2010.07.13. 14:20 Bence506

Mivel ezuttal csak 6 napot toltottunk Thaifoldon olyan tul sok mindent nem tudok hozzaadni az elozo kommentemhez. Mi nagyon szeretjukThaifoldet. Az emberek kedvesek (bar akik a turizmusbol elnek altalaban megprobaljak lehuzni az embert, igy erdemes tisztabalenni az arakkal, meg persze alkudozni), a kaja fantasztikus, a buszok tisztak es kenyelmesek, a az autopalya nagyon rendezett es biztonsagos. Bangkok hangulata egyszeruen fantasztikus, a kedvenc azsiai varosom, barmerre megy az ember egy templomba, sztuppaba, vagy muemlekbe botlik. A varos egyszerre orzi az orszag fantasztikus kulturajat, ugyanakkor ultramodern uzleti negyed, metro, bevasarlokozpontok is megtalalhatoak, s a hires-hirhedt "szorakozo negyed" is ude szinfoltja a varosnak.

A tengerpartok csodalatosak. Tisztak, rendezettek, biztosan feherhomokos tenger, palmafak, gyonyoru eg es kekeszold tengerviz varja az idelatogatot, s az arak is nagyon baratsagosak:

Szobak:
A tengerparttol 10-20 meterre levo bungallot vagy szobat 6-8 dollarert mar lehet talalni. 15-20 dollarert mar otthon luxusnak szamito bungallot berelhetunk medencevel.

Kaja-pia:

Ahogy mar emlitettem, a legjobb a vilagon, termeszetesen csak anyukam fosztje utan, s ehhez kepest az arak nagyon bartsagosak:

reggeli: 2 dollarert mar nagyon-nagyon jol lakunk
ebed-vacsora: 2-3 dollarert mar nagyon finom es laktato foeteleket kaphatunk, persze mint mindenhol mashol az arak itt is helyfuggoek
sor:1-2 dollar
uditok: 1 dollar

Utazas:
2,5 oras komput: 7 dollar
10 oras buszut: 15-18 dollar

Osszessegeben szerintem 20-25 dollar/fo/napbol ki lehet hozni az ittartozkodast, ugy hogy nem nagyon kell meghuzni a nadragszijat. Persze, ha valaki komolyabban akar partyzni, akkor fogyasztasfuggoen tobbel kell szamolnia. Nekunk olyan 23 dollar/fo/napbol jott ki az ottletunk.

Szólj hozzá!

Címkék: utazas tura thaifold hatizsak backpacking

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.